Nový rok, nová žehlička, nový obraz

Standard

Kvôli absolútnej zmene v mojom súkromnom živote som sa od jesene nedostala k maľovaniu. Chuť na tvorenie aj bola, ale nebol čas, nebol priestor a vlastne celú moju energiu si vyžadovali iné veci. Od nového roka sa mi postupne kľudní situácia a aj keď sa nachádzajú veci na enkaustiku ešte v krabiciach, cez víkend som to už nevydržala a pekne to všeeetko povyťahovala (aj keď potom museli ísť znova do krabíc).

Od jesene som tam mala ešte zabalené dve nové žehličky, ktoré mi došli na základe mojich reklamácii, veď som ich minulý rok zlomila asi 5. Jedna firma mi poslala ešte ten starý model (stavíme sa ako dlho vydrží?), firma Hobbyring mi ale poslala novučičký model aj s listom, kde sa ospravedlnili že dlho žiadne žehličky nedodávali a že mali problémy s materiálom a to ich navnadilo k tomu, dať tieto žehličky nanovo naplánovať a tak sa viac priblížiť k potrebám umelcov. No nie sú super? Tak som s rešpektom vybalila ich nové dielo, poviem vám, vyzerá parádne – a čo je hlavné – STABILNE.


Rúčka sa dá namontovať aj vodorovne ak potrebujeme narýchlo malú platňu. Ja ňou radšej hýbať nebudem, okrem toho mi zostali dve staré zlomené žehličky, ktoré tie firmy už nechceli späť a tie používam ako platničky.

Keďže som v tých krabiciach nenašla enkaustikové výkresy, zobrala som do ruky plátno, na ktoré som minulý rok stihla dať 2 ťahy žehličkou a obraz som dokončila. Formát je asi 50×20, alebo 60×30, nie som si istá – doma zmeriam :). A názov: “Dúhové plány”


Jedna odpoveď »

Pridaj komentár

