Maly princ a liska hraju oko

Standard

Moj prvy velky obrazok. Je to rozmerA2. Kubko mi trochu pomahal, radil mi ktore farby mam vyberat, nieco som aj neposluchla, alesvietiaca oranzova a zlata je jeho navrh. Podla mna fajn. Dokoncovane perom, skrabkou, cez hotove prezehlene cez alobal.

 

 

»

  1. :-D Tie tvoje názvy ma berú… Kde je princ? Kde je líška? A to oko? 8-O

    Páči sa mi to. Je to teplé a tá modrá tomu robí hĺbku… Dnes som sa už aj ja chystala niečo skúšať, ale sadla som si písať hypnoskript, takže pokúšanie sa odkladá na neskôr… :-P

  2. maly princ je vpravo hore, liska je taka dost surrealisticka :) a je oproti, vlavo v strede, ide od nej chvost velky. kazdy z nich drzi karty a hraju spolu kartovu hru zvanu Oko. Poznas? ze pytas si karty tak, aby si mala 21 to je OKO, ak mas viac, si TROP a prehrala si. Hrava sa to o penaze :)

    • Tak princa vpravo hore nevidím (tam som si predstavovala to oko :oops: ), ale vidím pánka v špicatom klobúčiku vľavo nad líškiným chvostom… :-D A ak sa budem ešte chvíľu pozerať, tak snáď aj toho deväťhlavého draka nájdem… :lol:

      • no ten panko to je ta liska, ved vravim ze je trochu surrealisticka :D a princ je hore vpravo, ma tam len hlavu z profilu takou bielou a karty :)

Pridaj komentár

