Ukážka krajinky so slnkom

Standard

3 responses »

  1. kokso, vyzera to na prvy pohlad jednoducho, ale ked som si kukla to video, tak sa mi to uz take jednoduche nezda… a obavam sa, ze pri mojej “sikovnosti” by som spravila obraz tak akurat na mojej ruke a ten by sa mi teda urcite nepacil ani trochu😦

    • Mne sa ľúbi, že keď pohnojíš, prežehlíš a ideš ďalej… Ale sú takí jedinci (😳 ), ktorým ani mnohonásobné prežehlenie nepomôže…😕

      • mnoo nepochybne máš pravdu…ale Teba sa to netýka nakoľko som bol prítomný pri zrode jedného z Tvojich diel🙂

Pridaj komentár

