Aktivačné astrologické energetické obrazy

Standard

Prekopirovany clanok z blogu astrolucia:

Milí priatelia a priaznivci!

S radosťou Vám pre potešenie aj pre posilnenie predstavujem

“Aktivačné astrologické energetické obrazy”

Obrazy sú maľované tisícročia starou technikou zvanou enkaustika na špeciálny enkaustikový kartón, použité sú špeciálne vysokokvalitné vosky, ktoré obsahujú 80% včelieho vosku. Farby na obrazoch nemenia ani po rokoch farbu.

Boli individuálne navrhnuté pre každé znamenie zverokruhu a nesú energetickú informáciu, ktorá pomáha aktivovať vlastnosti znamenia a vyjadriť jeho najlepšie kvality.

Každý obraz je originál, nesie signatúru autorky a dátum vytvorenia, nápis “astrolucia” sa na obraze nenachádza.

Zakúpiť si ich môžete na telefónnom čísle: 0948 33 63 63, prípadne emailom na adrese: astroporadenstvo@gmail.com

Baran

Kľúčové slovo: Akcia

Kľúčová veta: Ja som!

Prvok: Oheň

Kvalita: Kardinálna

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Býk

BÝK (20.4. – 20.5.)

Kľúčové slovo: Stabilita

Kľúčová veta: Ja mám!

Prvok: Zem

Kvalita: Fixná

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Blíženci

BLÍŽENCI (21.5.- 20.6.)

Kľúčové slovo: Všestrannosť

Kľúčová veta: Ja myslím

Prvok: Vzduch

Kvalita: Premenlivá

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Rak

RAK (21.6.-22.7.)

Kľúčové slovo: Oddanosť

Kľúčová veta: Ja cítim

Prvok: Voda

Kvalita: Kardinálna

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Lev

LEV ( 23.7.-22.8)

Kľúčové slovo: Sila

Kľúčová veta: Ja prinútim

Prvok: Oheň

Kvalita: Fixná

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Panna

PANNA ( 23.8.- 22.9)

Kľúčové slovo: Praktickosť

Kľúčová veta: Ja analyzujem

Prvok: Zem

Kvalita: Premenlivá

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Váhy

VÁHY (23.9.- 23.10.)

Kľúčové slovo: Harmónia

Kľúčová veta: Ja udržiavam rovnováhu

Prvok: Vzduch

Kvalita: Kardinálna

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Škorpión

ŠKORPIÓN (23.10.-22.11.)

Kľúčové slovo: Intenzita

Kľúčová veta: Ja túžim

Prvok: Voda

Kvalita: Fixná

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Strelec

STRELEC (22.11.-21.12.)

Kľúčové slovo: Sloboda

Kľúčová veta: Ja vidím

Prvok: Oheň

Kvalita: Premenlivá

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Kozorožec

KOZOROŽEC (22.12.- 19.1.)

Kľúčové slovo: Ambícia

Kľúčová veta: Ja využívam

Prvok: Zem

Kvalita: Kardinálna

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Vodnár

VODNÁR (20.1.- 18.2.)

Kľúčové slovo: Nezávislosť

Kľúčová veta: Ja viem

Prvok: Vzduch

Kvalita: Fixná

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Ryby

RYBY (19.2. – 20.3.)

Kľúčové slovo: Porozumenie

Kľúčová veta: Ja verím

Prvok: Voda

Kvalita: Premenlivá

CENA:

21×21 cm                            31 €  plus POŠTOVNÉ
29×29 cm                         43 €  plus POŠTOVNÉ

Obrazy nie sú zarámované. Ak máte záujem o zarámované obrazy, informujte sa. Dodacia lehota: 3 – 14 dní v závislosti od momentálnej dostupnosti obrazu, keďže je každý obraz ORIGINÁL. Nepoškodený obraz môžete vrátiť do 7 dní bez udania dôvodu. Obrazy sú chránené autorským právom.

Pridaj komentár

