Dalsie Tinine zaciatocnicke vytvory

Standard

Kopia clanku z duchovna z 19.4.2011:

So žehličkou sa oveľa ľahšie maľuje ako s tým perom. Bude to teplotou, na pere sa mi nedá nastavovať a vosk sa až moc rozpúšťa, tým pádom sa za 2 sekundy zhlúkne do jedného bodu. Na žehličke som podľa návodu nastavila teplotu a nanesený vosk zostal rozpustený na mieste

Ešte stále nemám rovnú podložku, tak som maľovala na novinách. Niekedy sa mi tie papiere pod žehličkou krútili, teda namiesto aby som ťahala žehličku po papieri sa mi papier na ňu nalepil a krútila som obidvojo. Chce to prax, aj ten kábel som ešte dobre nevyriešila, kedže som striedala pero a žehličku, motali sa mi moje vlastné rukávy do toho a aj rozloženie materiálu na stole ešte nemám dobre vymyslené. Nevadí, veď skúšam😉.

Technika je to parádna, rýchlo sa s ňou maľuje; za večer dva obrazy – to som ešte nikdy nemala. Experimentovala som s farbami , formami a štýlmi vznikli tieto dva obrazy:

4 responses »

    • :))) toto su este farby zo “starter-setu” – tie vo forme ceruziek co som mala so sebou. Spiralu perom, ktore ti uurcite zachvilku prijde ;))))

      • Ja dúfam! Ja snívam! A dovtedy žehlím!😆 Teraz, keď som si kukla videjká, vidím, čo všetko s tou žehličkou dokážu, takže sa ide učiť!🙂

Pridaj komentár

