Môj prvý enkaustikový obrázok v priamom prenose :-)

Standard

Toto je časť z dnešného článku z Eprakone:

… Využili sme, že Tina bola v Bratislave a bola ochotná ukázať nám kreslenie mandál i enkaustiku. A tak sme strávili dva nesmierne energetizujúce dni robením, skúšaním, jedením, kecaním i hrou.🙂

Na mandaly som sa len prizerala, ale enkaustiku som si vyskúšala aj vlastnopaprčkovo. Tina doniesla všetky žehličky, perá, nástavce, vosky, papiere, špongijky a škrabadielka, čo sme na to potrebovali, rozložili sme sa u Terry na stole a frčalo sa…

Viete, aká zábava to je? Nanesiete vosk. Skúšate, čo z toho tá žehlička vyrobí. A ak sa vám výsledok nepáči, prežehlíte, nanesiete nový a idete znova z nuly. (Tak nejako asi vyzerá putovanie duše inkarnáciami.) Bibs mala so sebou foťák a tak je na svete séria fotiek, ako vzniká moja prvá enkaustika:

Toto vzniklo na začiatku, keď som pod dozorom Tiny naniesla červený a modrý vosk a potom vyskúšala kresliť hranou žehličky:

Potom kazisvet vzal znova žehličku do ruky a pokúsil sa výsledok vylepšiť:

Dopadlo to takto nejako:

To je “vylepšenie”, čo?👿 Takže sa pokračuje a obrázok vyzerá čím ďalej, tým príťažlivejšie😉 :

Chytá ma zúfalstvo a ja chytám žehličku:

No, už sa to zasa blíži čomukoľvek, nielen zvyškom po nevýdatnom obede. Pokračujeme:

Ani toto nebol optimálny ťah. Gánim na obrázok, prežehlím ho, čím mi oba vosky splynú a dostanú celkom inú farbu, ale ja sa nevzdávam:

V tomto štádiu, varovaná predošlými pokusmi, usudzujem, že stačilo kreativity. Odlepím obrázok od podložky (on ten vosk sa kvalitne prichytáva) a výsledok vidíte hore v článku.

 

Pridaj komentár

