Moje prvé samostatné obrázky

Standard

Tuto sú obrázky, ktoré som zo seba doteraz vypotila.

Celkom prvý obrázok Red Skies vznikol ako neovládnuteľné nutkanie (vrátanie nutkania kúpiť si žehličku) a celú story som popísala na Eprakone do podrobnosti:

Druhý vznikol o deň neskôr a to, čo vidíte, je zadná strana pôvodného obrázku. Chýbala mi inšpirácia a to, čo som kleksala na papier, mi nevyhovovalo. Nakoniec som to pretrela žehličkou a aby som šetrila papier, otočila som ho na druhú stranu a skúšala znova. Výsledok rovnaký – null inšpirácia. Ale nechám si ho a až raz dostanem pero, budem na ňom skúšať, ako sa správa vosk na vosk:

O deň neskôr vznikol tretí obrázok, zatiaľ môj posledný. Tento vznikal tiež bez plánu, len patlaním vosku na papier, ale s výsledkom som bola celkom spokojná. Čakala som na pero, aby som niečo doplnila do stredu, ale potom (o deň-dva) som si všimla, že to, čo na mňa spočiatku pôsobilo tak optimisticky, plače… a nazvala som ho See Me Cry. Je to Gaia v mojom podaní a tak trochu v štýle anime😉 :

6 responses »

  1. wow, ten posledny je uplne UZASNY! a navyse mam z neho dobry pocit…ved to nemusi byt slza, ale padajuca dazdova kvapka, ktora ma zavlazit / osviezit zem🙂

  2. Že 0 inšpirácia🙂 Farby sú pekné a mám pocit, že je ňom niečo schované. Čo tam skrývaš? Priznaj sa dobrovoľne pod nátlakom😀 a ten 3. je taký jemný, ako keby námraza na okne, ale zelenkavá, je to pekné a také nežné….bože to čo tu tliacham? teraz by som ťa mal potľapkať po pleci a že good job kámo (odpľuť si na zem), aby som si napravil svoje chlapské ego😆

  3. ten posledny je skvely, aj tie prve dva su dobre, ale tak trochu temne, ja z nich citim tu agresivitu, co si popisovala, ale ten treti….I love it🙂

Pridaj komentár

