Moje dnešné pokusy

Standard

Dnes som mala poobede trochu času, aby som sa hrala so žehlením. Najprv som začala skúšať techniku z videí, dneska to boli lístočky. Výsledok bol hodne biedny a znechutil ma. Nakoniec som obrázok prežehlila a vyrobila som z neho niečo iné. Tým, že pôvodná farba bola tmavá, je aj obrázok akýsi tmavý (ale aj moja nálada je dnes nejaká čierno-čierna😉 ). Takže tmavá ako fras, ale aspoň že mi vyšli tie štruktúry vpredu presne podľa mojich potrieb (hoci vôbec nie podľa mojich predstáv😀 ):

Potom som si vybrala jednu fotku západu slnka na mori a išla ju skúšať. Raz, až sa mi podarí aspoň zhruba sa k nej priblížiť, vám ju ukážem… Dneska to bolo fiasko.😦 Napatlala som tam vosk presne podľa predstavy, na polovici karty bol dobrý a potom začal chaosiť. Pokúsila som sa ho prežehliť (zabudla som si predtým otrieť žehličku😦 ) a to som tomu dala! Nakoniec v zúfalstve nad tmavými kleksami na papieri som sa ich pokúsila stiahnuť z papiera žehličkou (tentokrát už očistenou). Nepomohlo to celkom, ale na papieri sa mi urobila taká zaujímavá štruktúra, ktorá mi pripomínala rozbúrené nebo nad rozbúreným morom. Síce som chcela pôvodne niečo celkom iné… ale prečo nie? A tak sa začalo babrať. Zelenina dopredu, tón v tóne, nejaká burina na orámovanie obrazu a potom vtáky… Tie išli najťažšie, pretože z toľkého prežehľovania bol už papier dosť neprijímavý. Ale ja som sa zaťala (=mám miernu a príjemnú povahu😛 ) a nasilu som tam tie operence nadupala… Celkovo to vyzerá takto:

Tá druhá fotka vznikla s bleskom a všimnite si, ako presne ten blesk vedel, kde sa odraziť… No nevyzerá to úžasne?🙂 (Rôzne formáty sú tým, že som to vo Photoshope musela “odkrivovať”; s bleskom musím fotiť z uhla, inak mi prepáli stred obrázku.)

Tak toto veľdielo som odložila stranou a znova som sa vrátila k svojej predstave západu slnka nad morom… Vznikli nasledovné dva obrázky, kde by ste márne hľadali západ slnka či more, ale jeden i druhý mi pripomínajú vlnobitie, takže ich neodtajím, ale ide im o život🙂 :

No a o hodinku neskôr: Posledný obrázok, ten s tou žltou škvrnou, zmenil trochu podobu. Teraz vyzerá takto (fotka je neostrá, ale nič s tým nenarobím):

No a potom som si vzala svoj pôvodný obrázok tento:

…a spravila som pomocou trošky žltej z neho niečo celkom iné (s príznačným názvom Welcome to Hell Times😛 ):

5 responses »

  1. mne sa náhodou tá zelená s vtákmi páči, tá je tak fajne namiešaná🙂
    a tá zelen zelena je úžasná, pohľad z krovia na more, alebo skôr taký nákuk🙂

    • To more s vtákmi som pokakala… Chcela som tam v mieste, kde sa odrazil blesk, dať špongiou trochu striebornej, a nakaňkala som to a je to ohavné.😦 Buď sa mi to podarí zoškrabať, alebo budem musieť zabrainstormovať, len neviem, čimčarára-čím-čím-čím…???

      Zeleň zelená je moja obľúbená štruktúra obrázku. Keď som začínala šamanské cesty, tiež som vždy z tieňa lesa pozerala na slnkom ožiarenú lúku naproti a cítila som sa nekonečne chránená a bezpečná…🙂 Reminiscencie.🙂

  2. Tá hnedá krajinka je taká zemitá, ale dole sú v nej celkom pekné farby.
    Je to také trošku opustené, prázdne, ale ten spodok, ako keby z tade vykukávalo niečo šibalské🙂
    Zelené nebo s “ftákmi” je naozaj pekná krajinka. Ide z nej pokoj – je taká zasnená.
    Tak isto tá zelená krajinka. Klídeček a pohoďička🙂
    Spenená zelená voda a žlto zelené vlnobitie, tam je celkom slušný kopec energie, až by som povedal trošku zlosti😛.
    Ne tej poslednej je podľa mňa stále niečo schované a tento krát ešte viac ako to bolo pred tým😆

  3. ejha, ešte počkaj až dorazí pero až máš aj guľatý nádstavec, tak to len zospodu rozpáľ na tom mieste a pridaj trochu bielej, možno sa to vylepší🙂
    pre mňa je v tej zeleni taký pokoj a mier, aj keď to more, či lúka či čo to chce byť vyzerá trochu vlnobijúco🙂

    • Provedu😉 . Ale predtým asi zoškrabkám nadbytočný strieborný vosk. Som si neuvedomila, že je až taký tmavý. Myslím, že to miesto zapatlám perleťovou. Mohla by som ju nažehliť cez servítku malým nástavcom na pere a rozmazať ako vo videu, kde takto ktosi robil skaly vo vode.

Pridaj komentár

