Bibs a Hela s perom

Standard

Dnes mi prišlo perečko. Sama som skúšala kdečo, no a potom prišla Bibs a vyskúšala si to, aby zistila, či tiež pero potrebuje. (Potrebuje.😛 ) A keďže to bola taká zábava, babrali sme do obrázku obe cez seba a tu je spoločnosilový výsledok:

Táto úžasne náročná a vycizelovaná kompozícia (Iskra, kde si… potrebujem tvoj umeleckokritický talent!) predstavuje duchovný obzor oboch spoluautoriek a znázorňuje ich boj s hlboko zakorenenými strachmi a presvedčeniami. Skúste identifikovať jednotlivé súčasti tohto umeleckého diela a povedzte nám, čo vo vás evokujú!😆 (Alebo radšej nie…)😳

 

32 responses »

      • ja som na nás aj tak hrdá🙂 toľko príbehov v jednom obrázku, to sa len tak nevidí😀

      • 😀 Tak ti poviem, Bibs… Jedného dňa budú tento obrázok vystavovať v nejakej svetoznámej galérii a diváci pred ním budú šórovať ako pred obrazom Mony Lisy…😀 … akurát tam budú musieť dať nejakú výkonnú lupu, keď tak vezmem do úvahy jeho formát…😆

      • Pozri, ešte majú čas, kým to budú vystavovať, dovtedy vymyslia nejakú mega špeci lupu, aby to vyzeralo ako obrovské plátno😀
        potom už len budú tipovačky čo to tie autorky vlastne chceli povedať😀

  1. no ja som po hlbokomyseľnej úvahe usúdila, že ľavú stranu veľdieľa, korunovanú labuťkou na košteti prisudzujem Heluške a domček s jablonkou a úbohou Maruškou, ktorú vyhodili dvanásti mesiačikovia od vatry zas Bibsulienke. Ale Brum Brum macko je ťažký oriešok😛😀

  2. Uuuvaha dna: vlavo labutka znacky gabriel, ktora je sice v dohladne, ale akurat nedosiahnutelna, pod nou brumkajuci tiger znacky hela. Vzadu krajinka ze ovocny raj, kde padaju marhule rovno do ruky Bibs. V domceku akurat nikto neni. Krdel vtakov na prichode, jeden z nich ma arytmicke buchanie srdca a nejak ho to slahlo dole, kde mu digitalne bolo zmerane EKG rovno aj s grafickou interpretaciou.

    • uznávam, Tinka je ako umelecký kritik lepšia:P
      ešte som aj Tigra nazvala medvedíkom…idem sa hanbiť do kúta🙂

    • A to nie je tiger, ale maco! Spiaci maco. (Preto je tam to “brum”, aby to bolo už skutočne každému jasné…👿😆 ) To som trénovala na to zvieratko pre Iskru, čo si u mňa objednal😛

      A ešte ste nenašli rybičku a kométu a druhý strom. Nejako málo sa snažíte!😆 Ale tie vtáky boli dokonalé, Tini… ten posledný, skolabovaný, je orol. Ak sa lepšie prizriete, má aj labky a za nimi pazúriky.🙂

      Inak, je to sranda s tým perom… Pripomenulo mi to časy, kedy som kreslila tušovým perom.

      • Som chcela napisat Caliiee, ze s jej macom bola asi blizsie😉
        Kometu (á la fľak) som zbadala, aj hviezdu – myslela som ze je to akoze ta nedostupnost v univerze este lepsie znazornena😉
        Rybicku skutocne nevidim. A druhy strom je ten pod labutou, mne to pripomenulo aj ze strom zivota a labut v korunnej cakre ;)))))

        Jaaaaj ze skoro-zdochnuty orol? aj som si vsimla ze je nejak speciaaaal nakresleny!😀

      • Vidíš… PRESNE TO sme mali na mysli, keď sme robili tú kompozíciu. (Bibs, nie že vyzradíš, ako to skutočne bolo!😉 )

        Rybička je skutočne ťažký oriešok. Je schovaná ako tie emócie, čo v nás klokocú… len kúsok čuhá…😉 Hľadajte.

  3. Ľudia, mám vás nesmierne rada. Od samého rána sa rehocem a bavím – vďaka vašim komentárom, že nie ste takí plesnivo seriózni…😀 Že nepokazíte hru… Som za vás nesmierne vďačná!😀

  4. ehm, no mne tá milouššká rybišška pripomína smutný zúbok, čo býva na letákoch, čo deťom rozdávajú u zubára, aby si umývali zuby a nechrúmali toľko cukríkov😉

  5. Tu už nieje čo komentovať. Človek sa vytratí na pár hodín a všetko vykecáte a pookomentujete a už ani miesto kurátora nieje voľné😆 Kurnik-šopa Ste nahodili tempo, že nestíham články čítať😛

    hahaaa! a ešte som tam objavil žraloka! Toho ste už rozoberali? Je síce nafiletovaný a zostala z neho už len chrbtová plutva..alebo to je delfín? Medveď zožral delfína! Tak to naozaj nieje pekné a preto si teraz tak brumká. Tuším ste mu nedali najesť a teraz už Flipper nikomu neukáže svoje cirkusové číslo😦 fňuk

Pridaj komentár

