Práca dvoch dní

Standard

Včera som navštívila Helar a po tom, čo sme si parádne otestovali pero som sa rozhodla, že ho objednávam🙂 Už sa teším až dorazí a budem robiť parádne detailíky😛
No ale predvčerom som mal fialový deň. Bola u mňa kamoška, ktorej som ukazovala ako sa pracuje so žehličkou (ďalšia osôbka, ktorá zvažuje že s tým žačne pracovať🙂 ). Tak som jej vyrobila jeden abstrakt. Namiešala som si fialovú farbu z modrej a červenej a iba som si tam ťahala žehličku po papiery. Nakoniec z toho vzniklo niečo čo som nazvala vesmír. A kedže sa jej to až tak nepáčilo, tak som namaľovala iný obrázok. A ona tam hneď uvidela džbán a neskôr z iného uhla puk ruže🙂

Včera večer som pokračovala s fialovými farbami a asi na 3tí pokus vyšiel tento obrázok. Nejak sa mi nedarilo namiešať správne farby a tak som ho asi 3x “premaľovávala”. No a kedže som si spomenula, že sa dajú robiť aj cestičky (vďaka Helar🙂 ) tak som to hneď odskúšala. Vyškrabkávala som to malou špachtľou, ktorú som si kúpila. Išlo to celkom ľahko.

No a dnes som sa realizovala. Skúšala som miešať aj iné farby ako modrú a do ruky sa mi dostala červená a žltá. Nakoniec som to nazvala východ slnka a opäť nejaká cestička či chodníček😀  a potom som ešte premaľovala obrázok, na ktorom som si skúšala špachtličky a bola z toho hnedá abstraktná tvorba. Pridala som k tomu trochu zlatej a medenej.

A kedže sa chcem zdokonaľovať v krajinkách, zobrala som A5 formát a tento krát skúsila zelenú oblohu a hnedý zvyšok obrázku. Doplnila som červené listy a hnedý osamotený strom. Keď bude pero, možno ešte domaľujem nejaké lístočky🙂

No a na záver večera prišli na rad kopce. Ešte som ich neskúšala. A zase som mala problém miešať farby. Mám pocit, ako keby som mala až príliš rozhorúčenú žehličku a nejak sa mi to divne miešalo. Takže som oblohu prerábala zase na 3x😀 Potom som si zobrala bielu a modrú a išla na kopce, tie mi šli celkom dobre, dokonca som ich ani nemusela dorábať, čo som si toľko farby dala na žehličku🙂 Nasledoval zelený porast pod kopcami. Mala som ho ešte viacej žehličkou popritláčať, ale nevyzerá to jak na videu preto, že som opäť vodu prerábala na 3x😀 lebo som vždy umiestnila modrú až príliš dole a ked som tam dala porasty, tak voda zmizla🙂 Takže som žehličkou stierala farbu z papiera. A potom som to už nejako namiešala. Zobrala som trochu červenej a hnedej a dorobila porasty, potom trávu a nakoniec som špicom žehličky dorábala kvetinky ružovou a tmavofialovou farbou. Ešte zostávala posledná vec z videa a to vážky. A tie sa teda hodne ťažko robia žehličkou. Najskôr som to skúšala hranou špachtle, ktorú som si pridržala na žehličke, kde už som mala zlatú farbu a skúšala robiť krídelká. Ale keď som ani po 5tych minútach nemala požadovaný výsledok, zobrala som žehličku a špicom som to dokreslila. Boli síce dosť veľké, ale trochu som ich vyškrabkala🙂 A už som to len preleštila a nech sa páči🙂

5 responses »

    • No ja až keď dojde pero, lebo s tou žehličkou je to práca nadlhooooo a to už som si zvykla jak to všetko pekne ide🙂 len to nebo sa ešte naučiť poriadne, že áno😀

  1. Bibs, ja som si najprv myslel, že si tie vážky nejako nalepila a ty si ich robila žehličkou? Kokos, tak toto je iná haluz. Všetky sú veľmi vydarené. To zelené nebo je úplne fascinujúce a aj tá 1. modrá s tou ružovkastou a aj tá krajinka s tým chodníkom (ja som si najprv myslel, že to je potôčik :))

    • No už vážky žehličkou robiť nebudem, pekne si počkám na pero, lebo mi to trvalo hooodne dlho😀 zatiaľ som kreslila len chodníky, keď budem vodu, asi ju nejak aj vyfarbím dodatočne či čo, aby v tom bol nejaký rozdiel🙂
      a teraz idem trénovať ďalšie vecičky kým to perko príde😀

Pridaj komentár

