Námety – Fialová pláž

Standard

Tak som sa dnes pokúsila zobrať nejaký typ z námetov a skúsiť ho spracovať. Vybrala som si obrázok č. 32 Fialová pláž a išla som.

Najskôr som na nebo použila bielu, fialovo pastelovú trochu ružovej a pastelovo modrej. Oblohu som robila opäť na viackrát, takže som tam farby aj dopĺňala. Potom som si zobrala na hranu žehličky tmavo fialovú a na zvyšok som naniesla bielu a do nej tmavú fialovú a nechala som ju na žehličke zamiešať. Koniec žehličky som mala kolmo pri pravom konci papiera (tam kde som chcela mať tmavšie pozadie) a nechala som trochu vosku stiecť po hrane a potom som žehličku priložila na papier a potiahla doľava, tak aby sa mi vytvorilo more. To moje síce vyzerá jak pred búrkou ale čím viac som sa snažila ho narovnať tým to bolo horšie.

Aby som dosiahla pevninu ešte sýtejšie dala som opäť na hranu tmavo fialovú a už som len v potrebných miestach prechádzala hranou žehličky. Potom som zvyšok vosku, ktorý mi zostal umiestnila pritláčaním o papier do pravého roku. A išlo sa na palmy. Nevedela som ako ich hodnoverne spraviť bez pera, tak som si poradila hranou žehličky. Najskôr som si urobila kmene a potom som išla na dlhočizné listy. Ideálne by to asi bolo štetcom čo je pri pere, ale to zatiaľ nemám🙂 Tak som ich robila hranou pri špice žehličky, ktorú som si namáčala do fialovej farby. Nie vždy mi to išlo a tak som niektoré listy robila aj na 2x. Ešte jeden veľký list z ľavého rohu.

Chcela som urobiť aj to presvietenie vľavo pod veľkým listom, ale to mi nešlo. Skúsila som to špicom žehličky a perleťovou farbou, ale tú som musela 2x po sebe zoškrabať. Nakoniec mi tam zostalo biele miesto, tak som si otočila žehličku, dala som na ňu len ten biely kúsok a prikladala vosky podľa nápadu, aby som to zamaskovala, trochu som do toho dala opäť aj tú perleťovú. Lepšie by sa to robilo perom, keby som to tam nechala rozprsknúť.

No a to je vlastne celý postup. Vľavo je originál obrázku a vpravo môj výtvor.

      

10 responses »

    • keď sa na to pozriem z rýchlika, tak sa to trochu podobá😀 no áno na palmy musíme počkať, možno to potom ešte opravím nejako😛

      • teraz som niečo testla, mala som zas rozmazanú oblohu všelijako po papieri nesúvislo a napadlo ma že dám na žehličku bezfarebný vosk a prešla som po oblohe tam a späť a predstav si, že to značne tie farby zosúladilo a zmizli aj tie prázdne miestečká a záhyby🙂

  1. Bibs… ten odlesk pod tým veľkým listom… to by predsa stačilo vyškrabať, nie? Ale aj tak, keď sa pozerám na tvoj obrázok, tak mi pripomína skôr vodopád ako more… takže už vieš robiť Niagarské vodopády…😀

    • veď som ho vyškrabávala ale sa mi to nezdalo, tak som to zamazala farbou zas😀
      vodopády? ahaaa, ty myslíš tú vlnku vľavo dole? no hej, to bol zámer😀 bore je rozbúrené😀

    • Cali, s týmto ani neskúšaj spraviť dojem😆 ja už som to skúšal a prd ti to pomôže😀
      Takže ako sa to vraví, vyhrňme si rukávy a zavri oči, nech ťa inšpirácia poriadne klepne a potom už ti to bude jedno, čo si ostatní o tom budú myslieť a aj kebyže nie, tak my chceme vidieť nové obrázky, obrázky, obrázky🙂
      Toto je prudko kreatívne prostredie, takže každý náznak neistoty, je okamžite eliminovaný aspoň 1000 pomocných rúk, ktoré doslova pricválajú okamžite na pomoc🙂 Kokso (najprv som napísal “Bože”) to je paráda, ako to namakane funguje🙂

Pridaj komentár

