Šnek, teda slimák (ale zato zelený)

Standard

Hrala som sa s mini nástavcom na pero. Bola som zvedavá, čo všetko dokáže alebo nedokáže. No a tu je môj “produkt”😛 :

Najprv som bola zvedavá, že keď s nástavcom budem narábať ako so žehličkou, či mi dokáže nakresliť hory. Asi ťažko, a keď, tak len sotva… Nemá tú teplotu ako žehlička, teda vosk po ňom nesteká. Také polovrchy bude vedieť urobiť, tie sa robia kontaktom s celou plochou, ale hory (končiare) nie. Ale keď už som mala minižehličku navoskovanú zelenou a hnedou, začala som ju prikladať a postupne otáčať papierom. Vytvorila sa mi pekná špirálka, ktorá mi pripomenula slimačí domček. Tak som vzala mikronástavec a domaľovala som šneka aj s jeho očičkami. To, čo vidíte, je druhá verzia; prvé “veľké” tykadlá sa mi nepodarili, pretože mikronástavec sa rozhorúči rýchlejšie ako mininástavec a tak mi kvapla veľká hnedá machuľa rovno vedľa slimákovej hlavy…😕 Ešte že máme škrabku. Zoškrabala som hrozné tykadliská a domaľovala som celkom maličké dve.

Takže toto je môj kámo šnek.😀 To červené nad ním, tam som skúšala, aký typ vzoru vyrobí mininástavec, keď sa odtiahne od papiera. Na porast to nie je použiteľné, pretože sa nevyhnem tomu, aby sa mi odtlačili aj okraje nástavca.

3 responses »

Pridaj komentár

