Labuť na jazere

Standard

Pri posledom článku padla otázka, ako nakresliť labuť na jazere, ca. podľa tohto vzoru:

Spomenula som si, ako sme sa na kurze enkaustiky učili maľovať vodu. Naniesli sme zmes modrej, prešli po nej okrajom žehličky a škrabkou vyškrabali hladinu.

Zobrala som na skúšku A6 papier, neviem kde sa mi podeli A5ky. Takže naprv kvázi voda. Je tam bledomodrá, tmavomodrá, perleťová a čierna.

Škrabkou som spravila akože hladinu a pustila sa do vyškrabkávania labuťky, ako Helar spomína v tomto komentári. Sorry za ten blesk na fotke.

Tu už je vyrytá aj druhá labuť.

Nakoniec som tie labuťky vyfarbila perom perleťovou farbou a oranžovo-hnedou spravila zobáčiky.

8 responses »

  1. Mňaaaam! Tak toto si musím tiež vyskúšať! Dnes mám babravý deň, ale to neva – inokedy bude lepší a potom sa pustím do labutiek a vody aj ja! Ako si dávala vosk? Vo vrstvách alebo naverímboha?

    (Mimochodom, keď som zbadala úvodný obrázok, hovorím si: “Mňa z toho picne, veď tá Tina to urobila lepšie ako originál!”😆

    • HIHIhihihihi… a ja som si dovolila dat predlohu ako prvy obrazok🙂😀
      Prvy tah bol á la nebo po celom papieri, a potom okrajom zehlicky som robila tie vodorovne ciary.

Pridaj komentár

