Námety: Opustené stromy

Standard

Dnes som si opäť vybrala jeden z námetov, ktorý sa mi zdal zvládnuteľný žehličkou, kedže perko ešte nedorazilo😕 A tak som siahla po čísle 3

Zobrala som si A5 papier a na žehličku naniesla čiernu, trochu sivej a bielej. Ťahala som po hornom okraji rovno, ale robili sa mi rôzne záhyby. Tak som pridávala čim ďalej tým viac čiernej a ťahala. Potom som pridala sivú, bielu a trochu svetlomodrej a snažila sa urobiť sivú oblohu. Ako tak sa mi to podarilo. Ale potom sa mi nepáčila tá čierna hore, tak som si dala znovu čiernu na žehličku a ešte raz to prešla, vznikli mi také búrkové mraky.

Potom som si naniesla na hranu žehličky tmavo modrú, trochu som jej dala aj na okraj a doplnila bledomodrou a ťahala som vodnú hladinu. Aby som mala koniec hladiny tmavší, doplnila som na hranu opäť tmavomodrú a potiahla som ešte raz, aby som ju zvýraznila.

Prišiel rad na zem v popredí. Tak som namiešala čiernu so sivou  a trochou bielej a urobila som zem prikladaním žehličky na papier.

Potom som už išla na prvý veľký strom. Robila som to celé hranou žehličky, naniesla som si trochu čiernej a už som išla. Našťastie podklad bol sivý, tak sa mi tie farby trochu zmiešali a nevyzeralo to tak tmavo. Chvíľu mi trvalo kým som našla grif ako urobiť konáre žehličkou. Nakoniec som to robila špicom. S perom by boli isto viac prepracované, ale poradila som si s tým čo som doma mala😀

 

Keď som domaľovala aj druhý strom, zobrala som si trochu čiernej na žehličku a vpravo nad vodnú hladinu som potiahlia čiernu linku. A urobila som nad ňou pár bodiek, čo mi pripomínajú vzdialene letiace vtáctvo. A obrázok bol hotový.

3 responses »

  1. Teda ako sa vám to darí! Ja som to po 3 neúspechu vzdala, vyzeralo to tak jednoducho, no nešlo mi to. Možno, rezpektíve nebolo to podľa mojich predstáv.

Pridaj komentár

