Míňa sa mi zelená…

Standard

… a tak som dnes začala maľovať v červených tónoch. Trochu som si chcela pripomenúť Fénixa, ale nakoniec z toho bolo niečo abstraktné, čo som s istou dávkou drzosti premenila na červenú džungľu: z červených bromélií visia nadol červené strapce (odkedy majú bromélie strapce?!), červené krovie zatieňuje zlatistý podrast… a tak ďalej:

Takže takto napolo fantasy a napolo abstraktné “umenie”😛 … to je moja Red Jungle, červená džungľa. Použité – žehlička, viacero vrstiev jedna cez druhú, strapce som robila čiastočne špičkou žehličky a neskôr štetcom, krovie štetcom.

Potom som sa však chopila znova zelenej. Kedysi som si povedala, že namaľujem ten obraz, ktorý vidím, keď idem svojím lesom na šamanských cestách. No, pri tomto pohľade som musela čupieť v kroví (čo som tam tak asi robila?😕 ), pretože som kopec nasadila nesmierne vysoko a naň musela ešte dorobiť krovie:

Nebo a kopce sú žehličkou, zvyšok je štetcom rôznymi zelenými a nakoniec som popredie dotmavila štetcom čiernou.

Inak, tento obrázok je doslova “počarovaný” – je perfektne ostrý, ale nedá sa mi vyfotiť tak, aby aj na fotke bol ostrý…😦 Zrejme iní ľudia nemajú vidieť presne to, čo ja, keď idem svojím lesom!😛

No a keď už som bola taká pekne rozzelenená (a popálená tentokrát na malíčku), urobila som ešte jeden obrázok – krajinku: nič “známe”, len také patlanie z hlavy, ktoré však pomerne pekne vyšlo:

Je to jazierko v lese čo kde v prírode so stromčekmi na druhom brehu a šáchorom na kraji jazierka (a veľkým smrekom v popredí). Stromy, krovie, šáchor a vtáky sú perom/štetcom a popredie a zvyšok sú žehličkou. Tentokrát som sa vyšantila hlavne na nebíčku, aby bolo také búrkovejšie. Dosiahla som to prítlakom žehličky a rýchlymi pohybmi viackrát cez seba.

Takže toľko môj dnešný relax. Dopoludnia som bola v obchode a kúpila som si zásobu papiera.🙂

6 responses »

  1. nadherne🙂

    a to “patlanie z hlavy” mi nieco pripomina… len ked som dlhsie pozerala na obrazok, zacala som mat pocit, ze tam este nieco chyba

Pridaj komentár

