Pero – prvé pokusy

Standard

Konečne mi prišlo enkaustické pero. Mala som ho ale doma 2 dni, kým som si našla priestor na jeho vyskúšanie. Tak pekne ležalo v krabici a čakalo. Najskôr som sa klasicky pustila skúsiť si hrotový nádstavec. Potom aj tie ostatné ktoré som mala v sade. Ale štetec sa mi veru nepodarilo. Keď som chcela vymeniť guľatý nádstavec za štetec, tak mi z pera odpadol šroubík a za horúca som ho tam nevedela primontovať, len som to vypla a nechala tak. Na druhý pokus som tiež nebola o moc úspešnejšia. Síce zapojený bol, ale nejak mi to s ním nešlo. Takže ku štetcu treba ešte nájsť to správne využitie😀

No ale pustila som sa do maľovania krajinky a tento krát som už na detaily použila pero. Obloha, kopce, porasty boli robené klasickým spôsobom. Potom som išla na rieku a urobila súvislý modrý pás. Lenže medzi porastom a vodou som mala pás oranžovej farby, ktorý mi tam vadil. Tak som si zobrala midi nadstavec a pekne skraja som si začala nanášať zelenú farbu. Potom som pridala trochu ružovej a červenej. Nepáčili sa mi malé porasty, tak som otočila nadstavec na hranu a urobila som z toho farebnú trávu. Pridala som do obrázku farebný porast pred rieku a bolo hotovo :

Druhý obrázok som robila dnes pre priateľku. Bez prvotného zámeru. Len som si sadla a brala do rúk farby. Pôvodne som chcela dať len rieku, ale nejako sa mi primontovala žehlička o papier a to rozhodlo o tom, že tam bude vodopád. S midi nadstávcom som sa pohrala a dorobila pozdĺž rieky farebnú trávu, aj porast pred vodopád. Bielou a tmavomodrou farbou som dorobila vlnky na okraji rieky a dopad vodopádu do rieky som osvetlila perleťovým voskom. Na vrchu vodopádu som dorobila trsy trávy, aby to bolo plnšie a viac ma nič nenapadlo na doplnenie😀

Pridaj komentár

