Námety: fialový strom a búrkové nebo

Standard

Dnes som na nete vyhrabala tento obrázok a veľmi sa mi zapáčil, opäť kontrast svetlejšej oblohy a tmavého stromu.

 

Najprv som si naniesla na žehličku trochu tmavomodrej, tmavofialovej, svetlofialovej a bielej a ťahala som oblohu. Vyzerala úplne inak ako som chcela, tak som ju prebehla ešte raz a to už mi zostala celá jednofarebne fialová😀 Tak som na žehličku nanášala striedavo fialovú a bielu a ťahala som jak ma práve napadlo. farba chytala stále inak. Tak som sa rozhodla, že to moje nebo bude zase iné😀 Zobrala som tmavofialovú a naniesla som ju do pravého rohu, potom som ťahala žehličku smerom von z papiera. Rovnako som postupovala aj pri mrakoch vľavo.

V strede som však mala ešte stále dosť farby a potrebovala som tam mať jasno. Tak som žehličku postavila na hranu a ťahala som vosk k okraju papiera. Poradilo sa mi tam urobiť svetlejšie miesto. Na pôvodnom obrázku bola zem čierna, ale tá sa mi nepáčila, tak som zobrala tmavofialovú a bielu na okraj a urobila som ju. Zobrala som pero so štetcom a tou istou farbou som začala vykresľovať strom. Najskôr mal veľmi pravidelné tvary a to sa mi nepozdávalo, tak som kde tu pridala konáre navyše. Rovnakou farbou som domaľovávala lístky. Tam už sa dalo viac improvizovať s tým aký košatý ten strom bude, kedže to bolo rovnako tmavé😀 A tak som si pridávala košatosť jak to šlo😀

Ešte som potrebovala trávu. Očistila som si štetec a len málinko som zo zeme vyťahovala trávu. Mala som pritom otočený obrázok dole hlavou, lebo opačne som robila tú trávu príliš hrubú. No a keď to bolo, tak som išla ešte doupravovať zem. S perom sa mi to podarilo, ale bolo to také nepekne drsné, tak som zobrala žehličku. no už to nešlo urobiť súvisle, kedže som tam mala tú trávu a nechcela som ju zničiť, tak som tam nakoniec urobila zvlnené polo. A môžem povedať, že to tomu obrázku dodalo jasnosť🙂

16 responses »

    • ale práve že by som mala nechať prehovoriť moju kreativitu😀 len som nevydržala a chcela urobiť tento strom😀
      no veď hovorím, že búrkové nebá sa tak “ľahko” robia😀

  1. Bibs, tá fiaová krajinka so stromom, ma ihneď začala motivovať na šamanské putovania, aj keď sa mi do teraz vedome nič také nepodarilo. Podobné pocity som mal pri tom Helinom obrázku, ktorý som nazval sen planéty. Baby vy ma motivujete snívať…ďakujem Vám moc krát😀

    …iba mlčky sledujem ten obrázok s polárnou žiarou, jeho hĺbka ma posilňuje v túžbe snívať, úprimne ďakujem aj za neho🙂

    • len snívaj a potom nám o tom napíš🙂
      vidíš, ale nenapadlo ma moje obrázky takto použiť, že na putovanie, hmm zaujímavé, asi večer niečo testnem😀
      nooo a polárna žiara, raz bude aj namaľovaná, len nech príde správny popud😛

Pridaj komentár

