Strom

Standard

Kedže ma Helar motivovala svojimi parádnymi stromami, povedala som si, že teda skúsim ako to pôjde mne🙂 Nooo a pripadala som si ako škôlkarka😀

Najskôr som si iba na malý papier otestovala ako sa to vlastne s tým perovým nadstávcom štetec maľuje samotný strom. A tak som si nedala žiadny podklad, iba som si zobrala hnedú farbu a začala vykresľovať kmeň a následne aj korunu stromu. Niekedy mi štetec ušiel a potom som mala hrubší konár ako som chcela😀 A tak som improvizovala a strom bol hrubší, aby mi to pasovalo. O lístkoch na strome som mala celkom jednoduchú predstavu. Ale ono to nakoniec išlo úplne inak ako som si myslela😀 Namáčala som štetec do tmavozelenej farby a robila som ďupky okolo konárov. Niekedy som mala viacej farby a niekedy menej, asi podľa toho ako hlboko som zaborila štetec do farby😀 Potom som si zobrala svetlozelenú a sem tam som ju popridávala do koruny, aby to vyzeralo zaujímavejšie. A Už som len doplnila trávu pod strom. Urobila som si najskôr zelené machule a z nich som potom štetcom ťahala hore trávu. Keď už som bola rozbehnutá, tak som pripaľovala aj dve kvetiny a jeden hríbik. Obrázok sťaby z detskej omaľovánky, ale tak je to môj prvý strom😛

 

4 responses »

    • mne to príde ako zo škôlky😀 ale už aspoň poznám techniku narábania so štetcom.
      ten kvet napravo som urobila tak, že som najskôr naniesla ružovú farbu a ťahala som ju zo stredu von. Ale zdalo sa mi to také obyčko, tak som zobrala fialovú a rovnako som ju ťahala zo stredu von, s tým, že som už nešla do úplného stredu, ale trochu ďalej, aby mi trochu ružovej zostalo v strede🙂 a bolo hotovo😀

      • Presne si to vystihla a je to krásne, také pre deti. Nerozmýšľala si niekdy animovať pre deti knižky? Ten strom je detsky krásny a aj tie kvietky. Je taký úprimný a veselý🙂

        Minule som bol u kamoša a jeho syn má 2 knižky o Tomášovi lokomotíve, ale 1 z nich doslova miluje a tú 2. si akoby vôbec nevšímal a keď som si pozeral animácie tých knižiek, tak 1 má ako keby trochu prepracovanejšie animácie a to je zrovná tá, ktorú úplne ignoruje😆 Sú prepracované, pekné, ale chýba im ako keby úprimnosť a tá 2. má jednoduchšie kresby, ale ako keby ťa hneď oslovili, takým veselím detským spôsobom…. to ma iba tak napadlo🙂

      • Ako som si čítala tvoj koment napadlo ma, že to možno prehovára to moje vnútorné dieťa, ktoré doteraz iba mlčalo a nemalo príležitosť ísť na svetlo sveta…
        neuvažovala som nad animáciou knižiek, kedže o tejto svojej kreativite viem len krátko (odkedy som si kúpila žehličku😀 čo je cca 2 týždne)
        ale je pravda, že je zaujímavé, ako deti vnímajú obrázky a čo ich upúta na tom bola som pred pár dňami u kamošky čo má 1,5 ročnú dcérku a tá si tiež vyberá knižky🙂 a vôbec ju napr nezaujímajú také veci, ako ked pridali do knihy šúštiaci papier miesto vody😀

Pridaj komentár

