Skúšala som zažehľovanie

Standard

V Bossomovi som našla návod na jednu techniku, myslím, že je aj v cvičných videách. Vezmeme papierovú kuchynskú utierku, takú dobre savú. Na ňu nanesieme vrstvu vosku – 2-3 farby cez seba. Modrú, zelenú, hnedú (ja som použila červenú). Dobre ho vžehlíme do servítky. Potom vezmeme čistú kartičku, položíme servítku na ňu navoskovanou stranou nadol a zhora žehličkou pretláčame vosk na kartičku. Vzniknú akoby “balvany”. Odtiahneme servítku, ešte kým je vosk teplý rozmažeme prstom okraje – a máme “balvany vo vode”…🙂

Ja som do toho ešte dokresľovala zeleninu. Miestami mi to trochu “nevyšlo”, ale na prvotinu touto technikou to vôbec nie je zlé…😀

A tuto je videonávod:

One response »

Pridaj komentár

