Čajkovité etudy

Standard

Tina namaľovala čajku a neľúbila sa jej. Špekulovali sme, čo s ňou. No a ako som chodila po webe a hľadala, ako vyzerá taká letiaca čajka, našla som obrázok, o ktorom som si povedala, že skúsim…😛

Tu je moje “veľdielo” – nejako sa mi nepodarilo, teda tá čajka (má priveľké telo v porovnaní s krídlami), ale voda a vlna sú celkom fajn…

Použité: žehlička, pero, štetec, škrabka, mikrožehlička na vlnky

No a proporčne uhádnutý obrázok mal vyzerať nejako takto:

Dodatok o hodinu neskôr:

Nedalo mi to a tak som skúsila urobiť ešte jednu čajku. Tentokrát som si predkreslila slabúčko línie ceruzkou:

Potom som znova štetcom naniesla vlnu:

A nakoniec som dokreslila čakju. Tentokrát trochu iný uhol a dlhšie krídla. Tentokrát spokojnejšia🙂 :

One response »

  1. obidve s tymi spravne velkymi kridlami su pekne.a ta prva z nich vzlietava,ponevac evidentne viacej maka a ta druha pristava,ta je v klude uz😀.podla mna.

Pridaj komentár

