S teplovzdušnou pištoľou

Standard

Dnes som dostala teplovzdušnú pištoľ. Ešte s ňou neviem robiť ani trošičku, ale poctivo som to skúšala. Môj cieľ bolo urobiť dramatické oblaky.

😕 Dramatické nebo – OK, ale oblaky sa po ňom zatiaľ nepreháňajú… musím ešte na sebe popracovať! Nemám absolútny odhad, kam sa vosk pohne. Treba naniesť najprv vrstvu bezfarebného vosku ako “kĺzavú” plochu a až potom nahadzovať farby. Len čo zatvrdnú, rozfúkava sa to do strán (a uteká to väčšinou presne opačným smerom, než si predstavujem👿 ):

Tuto som to nebo ešte “doopravovávala”, pričom som si skoro roztopila jedného z vtákov!😛 Ale taaak strašne som chcela mať dramatický biely mrak na temnom nebi! Maňána. Niekedy inokedy.😕

Pri druhom obrázku som spokojnejšia:

Tu mi tá “dráma” vyšla už o niečo lepšie. Ešte som špekulovala, ako do toho dostať aj blesk, ale ten asi vystrihnem z alobalu a dolepím😛 , pretože inak si to neviem predstaviť!

Skúšala som aj robiť kvety, ovšem vyrobila som len nejaké dosť podivuhodné škvrny:

Keď som rozmýšľala, ako toto posledné nazvať, napadlo mi “Bezzubý päťprstý drak padol do farby”😉 , ale potom som si povedala, že názov obrázka nechávam na vás…😀 Ja tam vidím ruku, myš, kvet a praženicu… (O 5 minút: Pod myšou vidím zuby smrtky.😛 Dobre zlomyseľný výcer.)

P.S.: Popálila som sa len raz – a aj to na žehličke…😆

4 responses »

  1. ooooo ides rychlostou rakety v tej enkaustike!🙂

    Ten blesk by si mohla najprv vyskrabat a potom naniest perom zlto-bielu farbu.

    • 😀 Rýchlosťou rakety? Len čo sa týka kupovania…😕 Čo sa týka tvorby, tak skôr “hlemýžď” – ale zato “závodní”…😉

Pridaj komentár

