Blesky

Standard

Dnes som si na rozcvičenie zobrala jeden obrázok z netu. Bolo na ňom tmavé nebo a pole plné obilia. Z oblohy šiel na zem jeden blesk. Tak som zobrala biely papier a čiernu a modrú farbu. Urobila som oblohu, pričom som v strede papiera schválne žehličkou urobila biele čmuhy. Potom som zobrala pero a minižehličku a dorábala búrkové nebo. Striedala som čiernu a modrú farbu, ale stred som nechávala svetlý. Na dolnú časť obrázku som dala oranžovú farbu aby to vyzeralo ako dozrievajúce pole. Drievkom som vyškrabala blesk, pričom mi niekde zostala modrá farba a tak vyzerá autentickejšie😀 Rovnako som do dolnej časti vyškrabala cestu. Nádstavcom štetec som prešla tmavohnedou farbou cez celé pole zhora nadol, chcel som tomu dať nejakú štruktúru, no neviem či sa mi to až tak podarilo, lebo na foto to vyzerá trochu zvláštne. No obrázok sám o sebe sa mi zdal taký pustý, tak som dokreslila do ľavého rohu strom, teda polovicu stromu. Na lístie som dala tmavozelenú, hnedú, oranžovú, trochu svetlozelenej a žltej na dosvetľenie🙂  No a konečný výledok vyzerá takto :

Keď sa teraz na tú fotografiu pozriem, vyzerá to skôr ako brána do iného sveta, ktorá sa každú chvíľu zatvorí😀 Akurát, že tú cestu som mohla dať do stredu obrázku a bola by to cesta do brány😀

2 responses »

Pridaj komentár

