Námety: Západ slnka, more, palmy…

Standard

Tak som sa dnes pokúsila urobiť niečo podobné môjmu prekrásnemu námetíku. Použila som na to všetko, čo bolo po ruke (vrátane nevyberaného slovníka).

Nebo som si povedala, že budem robiť po vrstvách – najprv svietivú vrstvu s oranžovou a žltou a nad to vrstvu s belasou, ružovou a modrou. A potom vezmem teplovzdušnú pištoľ a tú líniu, kde sa vrstvy prekrývajú, jednoducho roztopím.

Skončilo to tak, že som naháňala vosk po kartičke, papieri, obruse i koberci😉 .  Keby som bola skúsila techniku “naniesť a stiahnuť švungom”, možno by som bola pochodila lepšie. Nabudúce.

Na to som na hranicu vody a neba žehličkou naniesla breh – natopila som trochu hnedej na hranu žehličky a jemne som pobehala po línii. Tentokrát z toho neboli ani také veľké fofry, vosk mi neodkvapkával, skôr naopak. Vznikli tam biele plochy, ktoré som neskôr zatrela mikrožehličkou a zelenou.

Potom sa išli robiť palmy. Tie som robila mikrožehličkou, pretože pero má príliš tenké ťahy. Išlo to ťažko, mikrožehlička mi nechytala veľmi na “nebo”, možno to má na svedomí práca s teplovzdušnou pištoľou. Musím overiť.

Nakoniec som sa rozhodla ešte urobiť žlté odlesky na palmách v popredí. Mala som tam však toľko zeleného vosku, že ani takmer studené pero nenanášalo navrch, ale topilo ho. Tak som vzala škrabku a vyškrabala som do zelenej miesta a tie som potom perom zaplnila žltou a oranžovou.

A voilá – môj výsledok. Celkom iný ako pôvodný obrázok, ale ja sa nevzdávam. Aj zajtra je deň😛 :

One response »

  1. Ten námet je super🙂 Nebo na kartičke sa zdá byť také trošku “rezignované”, ale za to tie palmy sú celkom fajn, len ich priestorový efekt ešte nieje celkom dokonalý😛🙂 Na to nebo by sa šikla tá královská modrá, či ako sa jej nadáva, nech je tam viac odtieňov modrej😀

Pridaj komentár

