Vesmírna odysea

Standard

Konečne som po takmer troch týždňoch chytila do ruky žehličku a začala maľovať. Posledné dni som mala frmol a nejako sa mi to nedarilo. No a tento krát som sa dala do maľovania vesmíru🙂

Ako prvé som si zobrala na poradovník hmlovinu. Začala som ju maľovať na čierny papier. Na žehličku som dala modrú, fialovú a trochu bielej, rozmazala som to po celom papieri ale v strede som mala málo bielej, tak som ju pridávala špicou žehličky. A urobila som ešte aj dva chvosty😀 Potom som si zobrala striebornú a dorobila hviezdy okolo. Ešte ma napadlo urobiť dve planétky, aby to trochu ožilo a tak som vymenila na pere kruhový nádstavec a namočila ho do fialovej farby. Potom som prirobila svetlo bielou farbou. Ešte ma napadlo posypať to trochu trblietkami, ale tie nedržali. Až mala Helar skvelý nápad, použiť bezfarebný lak, to už držalo😀  A bolo hotovo.

Druhý obrázok som chcela nakresliť mliečnu dráhu. A tak som si opäť zobrala fialovú, čiernu, modrú a bielu a namaľovala podklad na papier, tento krát som zobrala biely. Potom som si zobrala pero so štetcom a bielu farbu a začala robiť hmlovinu. Lenže niekde v polovici som si uvedomila, že to nemôže ísť do kruhu ale do elipsy a tak som zachraňovala čo sa dalo😀 No neviem či úspešne. Striebornou som dorobila hviezdy okolo.

No a potom som si spomenula na obrázok, ktorý som niekde videla a bola na ňom planéta letiacia na Zem. Tak som išla do toho😀 Opäť modro-fialový podklad. V ľavej časti obrázku som si urobila biely objekt, žiarivú hviezdu. Na žehličku som naniesla tmavomodrú farbu a urobila som polkruh aby vyzeral ako časť Zeme. Potom som len párkrát priložila žehličku, aby vznikla štruktúra. Bielou farbou a hranou žehličky som urobila biely okraj na planétu. Potom som zobrala guľatý nádstavec na pero a urobila čiernou farbou planétu, ktorá zčasti naráža do Zeme. Potrebovala som k tomu nejaké plamene, tak ma napadla zlatá farba, použila som ju okolo čiernej planéty. Ešte som k Zemi dorobila odraz planétky dopadajúcej a pár hviezd a výsledok je tu🙂

9 responses »

  1. Ten posledný obrázok sa mi významovo nepáči, ale realizáciou hej. Všetky sú úžasné. A to, ako ťa napadlo robiť tie prstence…😀 Vieš, že mi už tvoje obrázky chýbali? Stáva sa zo mňa bibsozávislák! :lol::

    • No neočakávam koniec Zeme, môže to byť kľudne aj iná planéta, len sa mi páčila tá farebnosť a tak😀
      tie prstence nabudúce spravím inak, lebo nie sú košér😀 resp, čo keď to chcel byť pohľad zhora?😀
      Hihi no ale ty si sa pekne zdokonalila za tú dobu, čo som ja makala😀

Pridaj komentár

