Dvakrát zažehľovaná voda

Standard

Už sa mi nazbierala hŕba papierových servítok, do ktorých utieram vždy žehličku. Boli tam rôzne farby (pozostatky z mojich predošlých obrázkov) a tak som sa rozhodla, že ich využijem a idem z nich zažehliť na papier nejaké obrázky.

Prvý som začala ako seriózny obrázok “od kraja po kraj”. Mala som spústu modrej a tak som sa vyhrala s vodou a nažehľovala som jednu vrstvu cez druhú. Celkom pekne to vyzeralo aj keď zeleň a brehy boli len nažehlené, ale bála som sa, že by to menej cvičené oko ako moje mohlo aj nerozpoznať ako krajinku😛 a tak som ešte vzala štetec a dorobila som do obrázka trochu farby.

Akurát nebo mi celkom nevyšlo – mala som pekný kúsok žlto-oranžovo-belasej z ktoréhosi iného “neba”, ale žltá sa mi otlačila viac a vznikla škvrna. Chcela som ju rozotrieť, ovšem zabudla som, že žltá je tekutejšia ako modrá a tak som z nej zotrela vosk a ostali len okraje. Tak som to nakoniec dokamuflovala štetcom – a myslím, že to celkom vyšlo.

Pracovala som výlučne s mikrožehličkou a kovovým štetcom.

Druhý obrázok som robila normálnou žehličkou. Začala som kameňmi v strede (z ktorých sa neskôr stal piesčitý jazyk brehu) a k tomu dom dožehľovala vodu a rozmazávala prstom. A čím dlhšie som robila, tým viac kartičky sa zapĺňalo. Nakoniec som ju pokryla úplne celú a dopredu som ešte dorábala “agávy”, aby to nebolo také “rozplizlé”.

Najväčšia zábava bola dožehľovať zeleň za moje pôvodné “skaly” – trafiť sa a nič nepobabrať.🙂

One response »

Pridaj komentár

