Jak to dopadlo s voskovkami

Standard

Vcera ma pochytilo neprekonatelne nutkanie to vyskusat a jak som uz pisala v komente,bolo to cele na velmi provizornej urovni.

Moje  prakticke zistenia:1. voskovky velmi smrdia ale clovek sa z nich neotravi (skusala som s nimi malovat na papier na zehlicke, nanasat na zehlicku pokrytu alobalom, struhat na struhadle na papier a potom zazehlovat cez tenky papier a domalovavat) 2. naparovacia zehlicka okrem toho ze sa zaspini aj ked s nou priamo nezazehlujete vosk,ale len cez papier,lebo ten vosk presakuje aj na druhu stranu,este aj spaluje ten papier,takze smrdi aj ta a je potom aj dost cierna 3. obzcajny papier velmi vsakuje vosk,takze sa tazko vyskrabava 4. fen nefunguje ako teplovzdusna pistol,farbu nerozfukava,iba trochu topi a treba prstami rozmazavat (papier si pri tom drzat nohou) co dost pali 5.ked vam nieco pripada ako nepodarok,treba urobit vzapati nieco este horsie,co vas prinuti prehodnotit svoj postoj k prvemu vytvoru a este na nom trochu popracovat, ked sa podari, potom spat k druhemu a dorovnat.ja som takto z prvej katastrofy vybuchala Morsku pannu a potom doriesila druhu Chobotnicu, kde som pouzila aj trblietave lepidlo.Z hotovych obrazkov som bola stastna prestastna😀 a tu su:

morska panna

chobotnica

2 responses »

Pridaj komentár

