Jazero, ostrov a Gabriel

Standard

Dnes poobede som sa vyšantila so žehličkou… Tu sú moje najnovšie kartičky:

Jazero som robila priamo žehličkou. Sústredila som sa na oblohu a robila som ju tak dlho, kým nebola taká, ako som chcela (asi na 3x). Potom som chcela pôvodne dorobiť hladinu jazera, ale viac sa mi pozdávalo hodiť tam aj nejaký ten kopčúrik. Tie kopce som robila podstatne dlhšie ako to nebo…😦 Ale nakoniec boli celkom OK. Potom som prešla v popredí žehličkou a voskom po obrázku a urobila sa mi pekná voda – ale kopce za ňou nemali štruktúru! Zas raz bola ruka rýchlejšia ako rozum.

No tak som vzala zelenú a doďufkala som tam žehličkou cez kopce nejaký porast, nato som zotrela servítkou spodnú časť a mala som “vodu”, len do kútov som ešte dala fľaky zelenej, lebo to vyzeralo náramne prázdne.

Tak tento obrázok je viac o nebi ako o krajinke.🙂

Druhý obrázok som robila znova svoj pôvodný zámer, nebo stretávajúce sa s vodou. Tentokrát som však chcela mať za každú cenu na nebi biele oblaky – a tak som ich tam dorobila hranou žehličky a potom som ich ešte dovyškrabovala. Potom som urobila zrkadlový obraz oblohy ako vodnú hladinu a pretože to nebolo celkom najrovnejšie, dala som na horizont hranou žehličky brehy.

Nakoniec som vzala štetec a urobila som na brehoch tieňovanie a “porast” a dopredu som dodala konáre stromov, aby to nebolo také pusté.

Posledný obrázok bolo čosi, k čomu ma inšpirovala Bibs. Minule mi ukazovala, ako si urobila “bielu dieru” v modrej oblohe. Ona to robila žehličkou, ja som presedlala na minižehličku, lebo som z toho bola na nervy. Najprv som dala na špicu bielu, potom belasú a potom kráľovskú modrú, dala som obrázol na výšku a v spodnej časti som spravila polooblúk – s bielou v strede obrázka. Tak isto som urobila polooblúk na opačnej strane kartičky – bielou sa v strede stretávali.

Potom som dotieňovala modrou okraje a do rohov dala na zvýraznenie čiernu, nakreslila som si zem a doplnila som štetcom kráčajúcu postavu. A keď to bolo celé hotové, vyškrabala som “lúče”, ktoré spoza postavy idú do bokov, aby som vytvorila dojem svetla.

16 responses »

  1. Videla som to len cez mobil. ale vyslo to. druhy obrazok paradny, luxusne nebo a dokonala voda🙂 a tem posledny je ako prechod inam🙂

  2. Heli, asi to sem nepatri, ale nejaku dobu, ked zaspavam, myslienky mi zabludia k anjelom (bez toho, aby som to nejak zvlast chcela) a potom sa mi pred ocami (zavretymi) mihne ziarive fialovo-biele svetlo. Patri nejakemu anjelovi? A ak ano, akemu? Vies, ze ja nie som velmi na taketo veci (este stale…)

    a obrazky su krasne, najma ten stredny sa mi velmi paci🙂

Pridaj komentár

