Krajinka a slnko

Standard

Dnes som sa rozhodla namaľovať jeden obrázok pre priateľku a kedže som bola odvážna, zobrala som do ruky A4 a išla maľovať. Netušila som opäť čo to bude. A nakoniec vyšla krajinka. Začínala som štandardne s nebom. Biela farba s tmavo modrou a na spodok trochu oranžovej, nech máme svetlo. Nebo sa nedarilo takmer vôbec. Prerábala som ho asi 10 minút. Nakoniec som prestala miešať bielu s modrou a urobila som to tak, že som si na žehličku dala bezfarebný vosk a do toho modrú a oranžovú a to už išlo podstatne lepšie. Potom som sa odhodlala na kopce, opäť biela, tmavohnedá a fialová. Potom som ako podklad zvolila zelenú, ale v konečnom dôsledku sa mi zdala tmavá. Kopce som dorábala mikrožehličkou, pretože sa mi nepáčili, tak som pridávala bielu a zelenú a miešala ich, aby to malo aspoň trochu prechod. Jazero nebolo problém, kedže som si opäť naniesla bezfarebný vosk s modrou farbou. Naľavo som namaľovala strom a ozdobila ho, zeleno, žlto bielou farbou, nech je pestrejší. No potom som zistila, že to nie je vyvážené a tak som “sneh” na horách potiahla vpravo trochu nižšie. Dokreslila som slnko, kvety a vyškrabala cestičku. Môžem povedať, že na tejto zelenej sa tá cestička parádne škrabe a netreba to ani dofarbovať🙂 Výsledok mojej dnešnej tvorivej práce vyzerá takto🙂

7 responses »

  1. Ty, ale s týmto si sa parádne vyhrala, čo?😀 Zbožňujem tvoj výber farieb! Kopce si perfektne natieňovala… to od teba musím nejako okopírovať… A tie stromy sú mňami-mňam!

  2. mna na prvy pohlad zaujalo jazierko a strom s kvetmi, ked som vsak dlhsie na obrazok cumakovala, uvedomila som si, ze je to skvele zladeny celok:)

    • ďakujem🙂
      keď som obraz ukázala priateľke, pre ktorú som ho maľovala, hneď mi povedala, že som trafila presne jej obľúbené farby, ako sa mi to podarilo, to netuším😳

Pridaj komentár

