Západ slnka nad zálivom

Standard

V noci sa mi snívala nejaká krajinka. Normálne som ju videla a ráno som si ju zakreslila… Toto je môj prvý pokus. Nie je to vôbec ono, ale aspoň som vyskúšala rôzne techniky spolu – nebo a vodu žehličkou, skalu vpravo som nažehlila minižehličkou cez servítku a breh a strom vľavo som dorobila kovovým štetcom, rovnako ako zeleň a strom vpravo na kopci.

A nápad ešte nie je odškrtnutý, takže nabudúce.🙂

Inak, nejako sa mi obrázok nepodarilo prefotiť. Je síce rovnako výrazne žltým, ale tá neónová oranžová v ňom viac vykríka.🙂

8 responses »

  1. Tak to nebo nebolo až take tažké:-) ja som zistila že najlepšie sa robi na a6 a potom na a2😀 dnes som na a4 robila nebo asi 10min a aj tak som ho nakoniec mala moc dole🙂

      • No… len na tom brale mal byť strom a ten sa mi tam už nezmestil – taký s kmeňom a konárikmi… Maňána alebo pomaňána.

        Zajtrajšok doladíme ráno, dobre? Asi pred hodinou som začala strácať rovnováhu a už som sa párkrát vyvalila.😕 Chrrrrrr… (= helar v poslednom ťažení😆 )

      • no veď z brala trčí jeho časť, to stačí, malý formát to preto😀
        okej, doladíme zajtra

Pridaj komentár

