Alej

Standard

Včera som chcela cez deň niečo namaľovať, ale zvládla som len opraviť jeden obrázok. Potom ma tvorivosť opustila. Až večer som dostala nápad namaľovať alej. A tak som si zobrala A4 a pustila sa do toho.

 Ako prvé som si urobila podklad. Kedže som si na iných obrázkoch odskúšala aký super je bezfarebný vosk, použila som ho aj tu. Do neho som pridala trochu svetlo modrej a párkrát potiahla. Aby som tam dostala ešte trochu modrej zopakovala som postup, ale z druhej strany obrázku a obloha bola hotová. Išla som na trávu, ktorú som urobila rovnako, ale tam som pridala trochu zelenej. Získala som tak efekt, kde nebolo veľa vosku a vyzeralo to vzdušne🙂 Následne som si vybrala miesto pre cestu a tam som servítkou zotrela zvyšný vosk (išlo to rýchlo, kedže ho tam veľa nebolo🙂 ).

Potom som išla na krovie, ktoré som dorobila vľavo, kedže som tam mala veľa priestoru. Vedela som, že časť z neho prekryjem stromami, ale niečo z neho predsa len zostane😀 Vytieňovala som ich z rôznych odtieňov zelenej a bielu som použila na presvetlenie.  Prišiel čas na kontúry stromov. Tie som kreslila perom s perovým nádstavcom. Kedže som nemala na podklade veľa vosku, maľovalo sa mi celkom ľahko. Olemovala som takýmito stromami celú cestu a vzadu som urobila už len malinké čiarky bez konárov. Stromy som neťahala zbytočne do výšky, lebo som vedela že hore pôjde husté lístie.

 Lístie bolo pre mňa výzvou, kedže toho bolo veľa rozhodla som sa ho tentokrát namaľovať špongiou. Zatiaľ som ňou robila len malé plochy, ale použiť v tomto prípade štetec sa mi zdalo veľmi pracné. A tak som si otočila žehličku, roztopila na nej asi tri odtiene zelenej, trochu žltej a oranžovej a išla na lístie. Zo začiatku to išlo ťažko, lebo som nevedela odhadnúť koľko vosku mi na tom strome zostane a niekde som ho mala až príliš. Ale radšej som sa to nepokúšala opravovať😀 Svetlo do stromov som dostala pomocou štetca a bielej farby, prešla som len pomyselné kontúry korún. Cestu som si najskôr iba vyfarbila studeným sivým voskom. Ale nepáčilo sami to, tak som ju vyfarbovala štetcom. Potom som do nej pridala trochu bielej, aby som tú šedú odľahčila. Na záver som ešte dorobila vľavo kvietky na lúku a vpravo dva kríky, aby tam nebolo prázdne miesto. A obrázok bol hotový. Čistého času to bola práca na 1,5 hodiny🙂

Nech sa páči výsledok:

5 responses »

  1. Nooo… Bibs, to je úžasne pekné! Vidím, že už stromuješ jedna radosť! Ale tie kríky v pozadí sú ako ozajstné. Tie ti vyšli úplne nádherne, tieňované a všetko… Závidím, závidím, závidím.😀

    • No dokonalé to nie je😀 pravú stranu som mohla viac vyšperkovať, ale keď už som mala namaľované pahýle, nebolo cesty späť D Pôvodne som chcela dať svetlo zprava, ale v niekde uprostred som to vzdala, to by bola makačka to vytieňovať😕 na tých stromoch musím popracovať, zabudla som si na žehličke nechať voľné miesto a tak som nemala kde ju očistiť a preto som na špongii mala miestami priveľa vosku …

Pridaj komentár

