Moje šamanské miesta

Standard

Kedysi ma Matrioshka požiadala, aby som namaľovala svoje šamanské miesta, aby si to vedela predstaviť.

Tak som ich namaľovala. Pokec k nim sa objaví o deň-dva na Eprakone, sem zatiaľ len obrázky.

Prvý je môj lesík, cez ktorý vstupujem do mimofyzickej reality. Môj lesík je tmavší, ale nevedela by som ho namaľovať taký tmavý, tak som ho urobila presvetlený. Zem som zažehľovala cez servítku a roztierala prstom. Ako farby som použila sivú, hnedú, tmavú oranžovú a žltú. Niektoré časti som poklopkala žehličkou sivozelenou farbou a tým sa mi vytvoril “porast” (vľavo).

Potom som žehličkou urobila kmene stromov a konáre. Keď som ich mala, zistila som, že som zabudla dať krovie do pozadia, a tak som ho štetcom dorábala a rozpustila si časť hnedých kmeňov.😕 Potom som dorobila lístie v korunách stromov a na biele miesta, čo mi zostali, som perom ponanášala trošku belasej.

Nakoniec som dorobila zopár tráv a veľkú “papraď” v popredí.

Svah som sa snažila urobiť “zvažujúci” – to hlavne pri roztieraní naneseného vosku.

Druhý obrázok predstavuje moje silové miesto – pník. Pník sa nachádza na čistinke, za ním je stena zo zmiešaných stromov (ihličnany i listnáče) a naokolo je vysoká tráva.

Najprv som si naniesla po Bibsinom vzore nebo priesvitným voskom s troškou belasej. To bola chyba – keď pracujete so zmesou s priesvitným voskom, všetko ostatné naň chytá len “priesvitne”. Mala som problém nakydať tam dostatok vosku na to, aby vytvoril stromy. (Tá vrstva má tak pol centimetra.😕 )

Keď som mala oblohu, urobila som si žehličkou zelený svah. Potom som na kraj svahu dorobila stromy presne tým spôsobom, ako som popisovala tu. Tým, že to bolo na zmesi priesvitného vosku, dosť ťažko sa mi robili a ešte horšie tieňovali, ale nakoniec z toho predsa len niečo vyliezlo.

Potom som si do zelenej plochy vyškrabala obrys pníka a vyfarbila som ho najprv žltou, potom tmavou oranžovou a tmavohnedou. Nakoniec som z neho väčšinu žltej zoškrabala, lebo vyzeral strašne… naivisticky.

Nakoniec som sa rozhorúčeným štetcom pokúsila urobiť do zelenej plochy zdanie “zvlnenej trávy”, ale musela som použiť aj farbu, hlavne aby som zakryla biele plochy, ktoré sa mi nechtiac urobili v spodnej časti.

Možno dorobím aj tie zvyšné šamanské miesta… uvidíme.🙂

2 responses »

  1. no,celkom podobne som si tu cistinku predstavovala,ale tiez trosku tmavsiu, respektive mensiu a stromy dost tmave.haluz ze pen som si vzdy predstavovala napravo cistinky blizsie k lesu,tak jak si to tu nakreslila.ci si to aj niekde takto pisala?
    inak lesik mi pripomina ten brezovy les cez ktory isiel Ivan v Mrazikovi🙂

Pridaj komentár

