Kde bolo tam bolo

Standard

za siedmymi horami, siedmymi dolinami, kde sa voda sypala a piesok sa lial…

bol raz jeden hroznozravy slimak.Cely den sa pomalicky plazil k vinohradu. Ked konecne dorazil, slusne sa postavil do radu a cakal.V bruchu mu uz poriadne skvrkalo, jeho trpezlivost sa pozvolna pretransformovala na pocit vlcieho hladu. a podla toho ako zo strapca vybuchovala hroznova stava, ostatni kolegovia boli na tom podobne. Dufajme ze slimak prisiel na rad v zdravi a v pohode a aj on sa mohol s chutou konecne zahryznut a rozpravka skoncila stastne tak ako sa patri. ake poucenie z toho plynie – cas je relativny, na jednom obraze moze byt spolu  v jednom momente  pomaly, ale velmi hladny slimak sposobujuci vysokorychlostny vybuch hroznovej stavy….

inak som v poriadku,nic ma neboli…😆 a tu je

Hroznozravy slimak stoji v rade na veceru

No a ked som uz bola pri tych rozpravkach, ani ma neprekvapilo, ze na mojom druhom dnesnom pokuse som objavila dievcatko so zapalkami, aj ked tato rozpravka vobec nema zaver podla mojho vkusu. Ked tam uz raz sedela, nedalo sa nic robit, musela som pre tento krat prizmurit oko a udelit vynimku.

Dievcatko so zapalkami

4 responses »

    • no co si? keby som mala namalovat tak ako ty,to,co vopred chcem a aby sa to aj podobalo,tak to by som vobec nevedela.takto to len nacapem a vyuzijem to co uz na papieri mam🙂 ale je to super zabavka🙂

Pridaj komentár

