Znova štruktúrny gel

Standard

Toto je druhý z mojich “zlatých” obrázkov. V tomto som kartičku natrela na väčšej ploche zlatou štruktúrnou pastou a išla som robiť “slnko” v horách (vodu som skúšala včera🙂 ). Zasa som mala ten istý problém – na kartičke sa vosk drží viac ako na zlatom podklade. Navyše tento podklad bol ešte nerovnejší než ten včerajší – fakt odporúčam vyhladiť ho špachtľou dohladka – aspoň ma prechode s papierom. Čo som ja neurobila a čo je vidno.😕

Na tejto kartičke som zlatý podklad dala do stredu – tam som chcela urobiť slnko medzi dvoma kopcami. No, celkom mi to nevyšlo. Po prvé preto, lebo nebo vľavo bolo príliš pekné na to, aby som ho zapatlala kopcom, po druhé preto, lebo mám novú skúsenosť s voskami na zlatom podklade – svetlé chytajú lepšie ako tmavé. Tie kopce som tam nevedela dostať za toho pána – a napriek všetkým snahám tá zlatá presvitá. Vyzerá to pekne, o tom potom, ale nesprávalo sa to tak, ako som ja chcela👿 … Poučenie do budúcnosti: robiť s viac voskom a na nižšej teplote ako “LOW”. (Baby, ak si chcete tie gely vyskúšať, viete, kde ma nájdete!😛 )

Keď som ako-tak mala kopce, išla som si prichystať “jazero” zotretím servítkou. A zasa sa vosk správal inak! Zo zlatého podkladu ide dole veľmi ľahko a treba dlhšie počkať, než ho začneme zotierať – čo som sa dozvedela v okamihu, kedy som ho zotrela a na zlatej mi zostalo úplne nič.😦 I povedala som si, že ja na to kašlem, a šla som robiť zelenou popredie. Ale tá holá plocha v strede ma štvala. Popredie bolo úchvatné, no ja som musela ešte žehličkou do toho dopatlať bielu a belasú… a na pár miestach som svoje “popredie” prekryla “pozadím” (tentokrát nie mojím zadkom!) a tak sa šlo popredie robiť znova. Takže úctyhodná vrstva vosku v popredí robí z kartičky pancierové vozidlo.😛

Nakoniec som ešte vyšúchala trochu “slnka” a urobila škrabkou jemne “lúče”.

A pri tom ma napadlo, že jeden zo štruktúrnych gelov (ktorý som “nechcela”) robí sklené “perličky”. Že by mohlo byť zaujímavé zmiešať ho so zlatou; zrejme by sa v priehlbinách medzi “perličkami” lepšie držal vosk. Myslím, že sa pôjdem pozrieť, či ho predsa len ešte nemajú…

No a tu je superhotové superveľdielo😛 :

5 responses »

    • Ak si chceš robotu s ním najprv vyskúšať, si vítaná…😛 Vlastne, on je to dosť problém – dlho to schne… Ak povieš, že chceš skúšať, predpripravím kartičku.🙂

  1. vyzera to velmi dobre.ozaj chcea som sa vas spytat ako to vytierate tou servitkou? ja by som sa aj dosla kuknut jak to cele robis,takto podla popisu to az tak moc nechapem…

  2. He, oznamujem: dnes som bola reklamovať štruktúrny gel Granit, lebo sa rozpadol na svoje zložky… A keďže som potrebovala vybrať niečo v tej hodnote, tak som si doniesla štruktúrny gel kryštálové úlomky. Už som ho natrela na kartičku vedľa všetkých ostatných a cez ne. Musím zistiť, či sa dajú zmiešavať.🙂

Pridaj komentár

