Špión

Standard

Kúpila som si nove farby voskov, trblietave odtiene a chcela som vyskusat. Vybrala som zlatu v kombinácii s ciernou a naniesla zehlickou podklad, mojim klasickym stylom,uvidime co z toho bude. Na papieri ostalo niekolko bielych miest, ktore som intuitivne dorabala perom bronzovou a svetlomodrou farbou. Bronzovy a zlaty vosk sa velmi topi a dost tazko sa nanasa,akoby nechcel drzat na papieri.Pri tomto obraku som dost dlho neriesila co konkretne tam vidim a len som domalovavala tak aby sa mi to co vidim pacilo. Nebola som moc spokojna a na dva dni som obrazok odlozila a nechcelo sa mi k nemu vracat. Potom som nan ale zase dostala chut.Pouzila som svoj vynalez a do ciernych ploch som pootlacala pokrceny alobal,co mi robilo celkom peknu strukturu. Medzicasom mi hore zacala vykukovat hlava smiesneho pehaveho typka s velkym uchom.Toho som doriesila perom a skrabkou. No a v pravo dolu velmi nejasne,skor v mojej predstave ako na papieri dve k sebe sa tuliace postavy.najskor som si mylela ze sa bozkavaju,ale ked som vzala do ruky skrabku a zacala im pomahat na svet,vysvitlo,ze oni si suskaju nieco co toho typka s tym uchom naramne zaujima.a Špion bol na svete.Tak som ho najskor nemala rada a tak som si ho nakoniec oblubila😀

tu je

 

9 responses »

  1. 🙂 Náramne sa mi ľúbi občan-načúvateľ i ten nápad s alobalom… niekde to musím vyskúšať aj ja! Ešte tam navyše vidím bradatého Draculu ležiaceho v hrobe, ako sa naňho pozerá strapatá bosorka v žltom kožuchu.😛 Asi som dnes fakt nemala pozerať toho Beowulfa.😆

Pridaj komentár

