Masozrava rastlinka

Standard

Po dlhsej prestavke som sadla k voskom a zehlicke. Bola som zvedava co mi z toho vylezie. Vyliezla takato nezna masozrava rastlinka, rozsiruje svoje vlasocnice a z nich vzniknu chapadla a s nimi potom spapa kadejake ksichtiky. Celkom sranda bola, ze ked som to uz mala namalovane, tak mi Hela na Eprakone dala do komentu jedno videjko, kde bola taka zla carodejnica co mala veliky dlhy jazyk, ktorym chytala ujov. No a okrem rozpinania sa vedela aj stiahnut dovnutra, tak ze koncatiny sa vcucli a stratili v jej satach. prislo mi to celkom dost synchronicitne. Este som si vsimla ze kon co ho rastlinka oblizuje, mi pripada celkom zmiereny s osudom, ujo je z toho dost v strese🙂.

No a prakticka vec. Uz nikdy v zivote nevylestim obrazok predtym ako ho odfotim. Hrozne sa to foti take leskle.

2 responses »

  1. Jéééj… Už som bola zvedavá… A čo všetko tam vidím! Koníka, papagája, jelenčeka, cicu, knihu s vážkou… To si tam namaľovala náročky, že?😀 Tá ružová ma berie. Absolútne si trafila “moje” farby!🙂

    • 😀 narocky nooo ako sa to vezme😀 inak, tento neni asi az taky pekny, ale sa mi vidi taky pomerne inspirativny. Kubo tam nasiel taky pribeh, no hotova detektivka😀

Pridaj komentár

