Mam 2 nove obrazky

Standard

Prvy je taky zimny, vola sa Mikulas. Moj tato sa tiez vola Mikulas a ujko na tom obrazku sa trochu na neho aj podoba. Ale bohuzial vyslo to tak, ze je na obraze s vejarom a bublifukom. Ja za to nemozem, heavy metal si nevybera. Najprv som ho chcela nazvat po pravde Moj tato, ale koli tomu vejaru a bublifuku sa trochu bojim aby mi nevykrutil krk😀 Inak s tymto obrazom sa stala hrozna apocalypsa. Ked bol uz celkom hotovy, stala som nad nim s kavou a salka mi vypadla z ruky akava sa rozliala na obraz, na stol medzi ostatne farby a pomocky, na zem, na stenu a na moje nohavice. Ale kava sa z obrazu dala krasne utret, nic sa mu nestalo, len je z opacnej strany hnedy. Cize prakticke zistenie, ak sa vam na obraz rozleje kava, nezufajte. Je to ok🙂

 

 

No a druhy obraz ma nazov Babka korenarka a svetlusky zapnute a vypnute. Tu je.

 

7 responses »

  1. Ježiiiiiš… To je krásne… Najmä ten horný, “perovitý”, ten ma berie za srdce!🙂 Má v sebe niečo mäkké, “chundelaté”…

  2. a prave som si precitala v nahodnom clanku na eprakone, ze pierka a vejare sa pouzivaju v magii zivlov- vzduch. No a bubliny su v tomto smere tiez jasne podla mna. No a moj tato je vodnar, to znamena vzdusny zivel. Neni ten heavy metal az taky trulo, jak by sa zdalo na prvy pohlad. Je to sto pro on. Moj tato.

Pridaj komentár

