Heluske mojej najkrajsej

Standard

Mila Hela, tak toto malo byt k narodeninam, ale som trochen posunuta v case, takze som to domalovala vcera vecer. Malovala som ako obycajne, systemom uvidime, co bude. Chcela som ale, aby bol obrazok pre teba. Predtym ako som zacala malovat som na teba myslela, aby “heavy metal” vedel co ma robit🙂 Farby nevybralo tvoje, ale dufam ze vedelo co robi a ze sa ti bude pacit. Ako som malovala, postupne sa mi zacal vynarat jeden sen co som kedysi mala a v obrazku sa objavili niektore jeho prvky. Preto sa aj vola SEN. No a ty si snivac, tak to by sedelo. Je to inak na tom podklade zo strukturneho gelu, cele som to najskor potiahla priesvitnym voskom, aby sa tam dali farby lahsie nanasat. No a je to hotove, celkom sa mi lubi. Dufam ze aj tebe, mam ta moooooc moc rada :)

5 responses »

  1. Matrioshka,

    je uuuuuužasnyyyyyyyyy… A farby to vybralo presne také, ako malo – modrá s fialovou sú “moje” a tá meď pod tým je tak “do ružova”…😆 Aj cice tam vidím, aj najedovaného ujka s huňatým obočím (dúfam, že to nemal byť môj portrét😆 – to ja by som mohla byť tak to belasé “drievco” vedľa😉 ) A cicacie zelené očká ako lampášiky, zdá sa, že je to ženská verzia kocúra v čižmách, pretože táto cica má štekle…😛 Ale úplne najúžasnejšia je tá nenápadná fialová cica s belasým ňufáčikom vpravo dole k stredu… Tak vyzerá Lassiterko, keď buvinká!😀😀😀

    Ďakujeeeeeem! CMUK!😛

    • inak heli,

      k tej cice, čo som ti sľúbila namaľovať … chceš nejaké špeci? .. teda v zmysle, stratená cica alebo tohto lasitera? .. ak áno, napíš mi prosím na e-mail lilah04.blog@gmail.com a daj tam foto, ktoré by si chcela mať zväčnené v obrázku …🙂 .. ak budeš písať, píš len na tento e-mail, lebo iné budto nie sú, alebo sú a nedostanem sa do nich atd … dakujem …🙂 ( ja na teba kontaktuš tiež nemám .. )

      a matrioshka … je to krásne, začína sa mi tá technika naozaj aj páčiť …🙂 a inak, to minulé pierko,čo si namaľovala ty, som použila aj ja do svojho obrazu .. šak , uvidíš … nechápem, prečo to mňa prvú nenapadlo? tsss, ..😛😆 …

      krásne sviatky prajem …🙂 všetkým …🙂

      • 🙂 nie, … je to odchod z tohto fyzického sveta, do sveta duchovného, mimofyzického … preč z tejto ilúzie zvaná realita …🙂

  2. ee, ten ujko nie si ty, ty si ta medena vpravo, co ma otvorene ruky, s tym zvlastnym klobukom a suknou z damy a muzskej hlavy…cica v steklach to bol pracovny nazov🙂
    este moj tato mi to okomentoval prave, ze to je Atlantida, aj to by mohlo byt, tak som rada, ze sa ti lubi, doruciiim🙂

Pridaj komentár

