Iny postup

Standard

Tento obrazok som robila uplne inym postupom. Najskor som pokvapkala papier krizom krazom frkancami roznych farieb, tak ze bol dost nahusto roznofarebne pobodkovany. Potom som slzickovym nastavcom porobila “kvetinky” a porozmazavala farbu smerom von, az bol pokryty cely ppier. Potom som zehlickou zotrela 3 plochy na okrajoch. Vznikol silvestrovsky ohnostroj a ja v dave kukam cez plecia ludkov predomnou. Preto nazov, S dovolenim?🙂 No a kedze Silvestrovsky ohnostroj ocakavam aj so snehom, tak som na zaver zobrala strukturnu pastu od Hely (tu ktorou sa robi rosa) a ludkov zasnezila.

 

2 responses »

Pridaj komentár

