Dvojicky

Standard

Celkom sa mi paci farebna kombinacia, cyklamenova, zlata, cierna. Pouzila som standartny postup: zehlicka – podklad, potom hranou zehlicky kvietky v rohoch, dorobene perom. Potom som hladala co vidim, dotvorila stetcom mihlanice na ciernej tvari a to bola aj derniera mojho stetca. Tymto obrazkom definitivne skoncil svoju umelecku karieru, musim kupit novy. Dalej som dorabala uz len perom a vyskrabavanim. Skoda toho stetca, mohlo to byt miestami jemnejsie, ale v tom vajci, kde su embria dvojiciek a mi bodkovana struktura vytvorena perom lubi. tu je.

Dvojicky

2 responses »

  1. A tá papagájovito-labkatá potvora, čo to lezie vpravo nahor do stredu, to je čo?😛 Mne sa to ľúbi – tá farebná kombinácia je úžasná, to budem musieť vyskúšať aj ja! Už sa znova zenkaustikovieva aj u mňa…😉

Pridaj komentár

