Hráme sa s razítkami

Standard
Hráme sa s razítkami

Razítka (či pečiatky) na enkaustiku sa mi sušili poriadne dávno doma, moja tvorba s nimi viazla na chýbajucej pečiatkovej farbe. Farba konečne kúpená, ide sa tvoriť🙂

Ako prvé som opečiatkovala troma vílami papier a nechala uschnúť. Ten vankúšik na pečiatky som chcela použiť na dve farby, že z jednej modrá a z druhej čierna, len niektoré pečiatky sa nezmestili po šírke, takže budem musieť mať extra vankúšik na ďalšie farby. Inak tam na to biele miesto skúsim dať modrú a skombinovať ich – nabudúce😉

(Ozaj! čoskoro si budete môcť objednať aj u mňa razítka a iné enkaustické potreby. Vlastne už môžete aj teraz, ale ešte nemám skoro nič nahodené v e-shope o:-) )

Tá víla naľavo je trošku rozmazaná, nevadí, bude akože v pohybe. Plán je, že jedna bude nad lúkou a dve budú na kvetinkách.

Papier aj uschnutými pečiatkami som prešla priesvitným voskom:

Pozadie som spravila modré, žlté a zelené.

Teraz príde pokus, posadiť víly na kvetinky:

Kvetinky som robila žehličkou, okraje trochu dorobila perom. Na tej spodnej víle je vosk trošku škaredo, ten som stiahla:

Teraz to už ako tak vyzerá, že sedia na kvetinkách, dorobila som lúku a pár väčších kvetiniek. Víly by neboli vílami, keby sa netrblietali, tak majú strieborný odev a dve kvetinkové už aj iskričku vyslali do sveta. Tá tancujúca v pohybe ešte len hladá kam jej iskričku vyšle:

Na druhý papier som dala do pohybu dvoch jednorožcov, jeden zostal ešte na zemi, druhý má už veci vybavené a odlieta do ďalšej dimenzie😉

4 responses »

Pridaj komentár

