Maľujeme ruže

Standard
Maľujeme ruže

Včera som na youtube objavila video ako maľovať ruže enkaustikou, tak som to šla dnes vyskúšať. Ako na to spätne pozerám, mala som si ho dnes ešte raz pozrieť, no ale šak nevadí, vosky a papier ešte mám🙂.

Videjko:

Najskôr podklad – mal byt ako vo videu biely s troškou zelenej – priveľa krát som ale prešla po papieri žehličkou, až sa mi na spodku urobili nepekné čmuhy – bude treba zamaľovať.

Výber voskov:

Začínam s ružou:

teraz malé ružičky:

Keďže boli naspodku karty tie fľaky, tak som tam dala stôl a dve vázy:

Chýbajú lístočky a vpravo sa mi to zdalo ešte nejaké prázdne, tak som tam prikreslila púúúčik maličkyyy🙂

No a ešte okraje a hotovooo. Ja som pracovala len so žehličkou, pero ani nebolo treba.

No a teraz trošku výmysel – víla mala sedieť na ruži. Prvý pokus bol katastrofa, urobila som pár chýb – nepočkala som poriadne kým uschla pečiatka a potom som aj ružu namaľovala cez vílu, ktorú som chcela potom akože vylepšiť a obtiahla som ju strieborným voskom – ľudia, vyzeralo to ako keby sedel terminátor vo vzduchu pred kvetom! Konečnááá. Tu ukazujem druhý pokus. Vílu som nacapila viac vpravo, nech ju môžem posadiť buď na lupeň ak sa podarí, alebo na list.

Pečiatka a farby na ňu:

Napečiatkovú vílu som tento krát nechala dostatočne uschnúť a prešla cez ňu priesvitným voskom. Pozadie som chcela mať nebeské a slniečkové, celkom sa podarilo

No a teraz ružičky – na tú ľavú sa mi vílu nepodarilo posadiť, tak som pod ňu namaľovala takú menšiu:

Ešte stonky a trááávičku. Pravá strana bola zase nejaká prázdna, tak pribudli malinké ružičky. A víla posiela hviezdičku do sveta

         

Pridaj komentár

