Skaly vo vode II.

Standard
Skaly vo vode II.

 

enkaustika skaly

enkaustika skaly

Tu je video, ako Michael Bossom robí skaly vo vode. Najprv spraví skaly na prázdny papier a potom niečím domaľováva. Ja som ho šla napodobniť, s nie moc pekným výsledkom. To dokreslovanie mi jednoducho nešlo. Krásne skaly na pokreslenom papieri😀. Nakoniec som otočila postup, pokus prvej kartičky je tu. Je v malom formáte (A6), tak som šla maľovať na A4-ku a zároveň som fotila postup. Najskôr som  spravila slnečné nebo a tento krát už hádam aj rovný horizont mora😉. Vďaka zázračným efektným voskom vyzerá to more ako vlnivé.TinaTopiSkalyVMori (3)

Teraz nastal čas na skaly. Jednu vrstvu zo servítky z kuchynskej rolky som mala poriadne nasiaknutú čiernou, hnedou a tmavozelenou farbou. Aby som si nedomazala more, tak som si pod ňu dala malú enkaustikovú kartičku. Opatrne som len špičkou žehličky prechádzala po farebnej servítke a vytvárala skaly. (chcelo by to kameru a natočiť)

TinaTopiSkalyVMori (4)

TinaTopiSkalyVMori (5)

Pre ďalšiu skalu som obrátila podložkovú kartičku aby mi to nedokašlalo more a šlo sa na ďalšiu skalu.

TinaTopiSkalyVMori (6)

Skaly som po nanesení trochu prstom rozotrela, potom som ich trochu upravila štetcovým nástavcom.

TinaTopiSkalyVMori (7)Zdalo sa mi to také fádne, tak som namaľovala skaly pred more, akože pohľad z útesu.

TinaTopiSkalyVMori (8)Akožné čajky vzišli zo zmiešania modrej a bielej.

TinaTopiSkalyVMori (9)Hotový obrázok:

enkaustika skaly

enkaustika skaly

Pridaj komentár

